Proszę, podajcie mi podobne. Piękne, swojskie, magiczne, mądre :)
Film przepiękny!
Polecam: Jean de Florette i jego kontynuacja: Manon u źródeł, a także Córka studniarza, Postrzyżyny. Wszystkie trzymają klimat wsi sielskiej, anielskiej i mają przy tym przesłanie ;).
Polecam Pełnię i inne filmy Kondratiuka, ewentualnie Bagdad Cafe albo Wino truskawkowe.